בידורית – איך גורמים למסיבה שלכם להיות מושלמת

אתם מתכננים להרים מסיבה, אם זו מסיבת יום הולדת, מסיבת גיוס, או אפילו סתם מסיבה כי בשביל לעשות מסיבה לא צריך סיבה מיוחדת, אין דרך טובה יותר מלגרום למסיבה להיות פצצה מאשר בידורית. בידוריות טומנות בתוכן את כל כל צורכי הסאונד של המסיבה שלכם, החל מהגברה ועד לחיבור לכל הפלטפורמות על מנת לנגן מהם מוזיקה.

בידורית – איך בוחרים את הבידורית המתאים לכם

כשאתם ניגשים לרכוש בידורית תשאלו את עצמכם בדיוק לאיזה שימושים אתם צריכים את הבידורית. השוק מלא בדגמים ובחברות שונות, ובידוריות שונות מתאימות לצרכים שונים. כמובן שכל בידורית תעשה את העבודה, אך על מנת שלא תבזבזו כסף רב מדי על בידורית עם פיצ'רים מיוחדים אך שאין לכם שימוש בהם, או תוציאו כסף מועט מדיי על בידורית שלא תספק את הצרכים שלכם, יש לשאול את השאלות הנכונות כדי לקלוע בול למטרה ולקנות את הבידורית המתאימה לכם. למשל, האם זוהי מסיבה גדולה? האם זוהי מסיבה קטנה? או האם זוהי מסיבה שממוקדת בעיקר בקריוקי? בידוריות שונות יספקו לכם צרכים שונים ויעמדו במשימות שונות.

בידורית – סוגי מערכות

כמו שאמרנו, בשוק קיימות לא מעט אפשרויות, הדגמים והחברות רבות וכך גם המחירים. סוגי הבידוריות מתחלקות למערכות ניידות, שמתאימות יותר לאירועים שנמצאים בחוץ, כמו מסיבות בחוף, מסיבות טבע, מסיבות בפארקים וכו. הסוג השני של המערכות הוא מערכות נייחות, שהן כבדות יותר ומתאימות יותר למקומות קבועים כמו בתי ספר המקיימים אירועים ושאר מוסדות. בידוריות ניידות יהיו קלות יותר ויהיה להן דגש על סוללה חזקה והן יהיו בנויות יותר לניידות, כאשר בידוריות נייחות יהיו כבדות יותר ויותאמו יותר לאירועים סגורים.

בידורית – חיבורים

בידוריות שונות מגיעות עם סוגי חיבורים שונים, חיבורים למיקרופונים, חיבורים למחשב, חיבורים למיקסרים, חיבורים לטלפונים ועוד. שימו לב אם אתם צריכים חיבור מסוים, שהוא קיים בבידורית שאתם קונים. לא כל הבידוריות מגיעות עם כל החיבורים. לדוגמא, במידה ואתם מייעדים את הבידורית בעיקר לקריוקי, שימו לב שיש מספיק חיבורים מתאימים למיקרופונים.

בידורית – סיכום

אין ספק שבידוריות הפכו להיות בשנים האחרונות יותר ויותר נפוצות במסיבות שונות ובעקבות כך השוק מוצף בבידוריות שונות ממותגים ודגמים שונים. על מנת שתקנו את הבידורית המתאימה ביותר עבורכם כדאי שתדעו לפחות מה הם הצרכים שלכם וכך תשיגו פונקציה של עלות ותועלת מושלמת.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest