מימון רכב למוזיקאים

להיות מוזיקאי זה לא רק עבודה. אלא דרך חיים, ובתור מוזיקאים עוברים אנחנו מוצאים את עצמנו נוסעים ממקום למקום אם זה להופיע, לתקלט, להרים במה, או כל דבר אחר שקשור בעולם הנפלא שקוראים לו מוזיקה.

בדרך כלל, לנו כמוזיקאים, יש לא מעט ציוד, וגם ציוד כבד. חלק מהמקצועיות שלנו היא שאנחנו מביאים את הציוד האישי שלנו, כי אנחנו רגילים לעבוד איתו, וגם זה מראה על מקצועיות, שבתור אנשי מקצוע אנחנו מביאים את הכלים שלנו.

לדוגמא, גיטריסטים מביאים את המגברים שלהם, ובתור להקה גם את מערכות ה- PA שלהם. מדובר על ציוד במשקלים גבוהים מאוד שצריך שינוע ממקום למקום בצורה בטוחה ונוחה, ומסיבה זו, לא מעט מוזיקאים שוקלים לקנות רכב שמתאים לאופי העבודה שלהם – כאשר מדובר בדרך כלל בטנדרים, רכבים מסחריים קטנים או אפילו רכבים מסחריים גדולים

אז מה השיטה המועדפת לקנות רכב חדש?

אז אם אתם מוזיקאים ומתעניינים בקניית רכב, יש לכם שתי אופציות – לקנות רכב יד 2 ולקנות רכב חדש. לרכב חדש יש לא מעט יתרונות מפני רכב יד 2, מכיוון שאתם מקבלים רכב שהוא בשיאו, עם מיטב הטכנולוגיה.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לקנות רכב חדש היום, זה קנייה במימון רכב. מימון רכב אלו בעצם מסלולי קניית רכב שמציעות חברות הליסינג, במסלולים אלו, מקבלים הלוואה לרכישת הרכב, הלוואה של עד 100 אחוז ממחיר הרכב.

בנוסף, ניתן לחלק את מחיר הרכב לתשלומים, בדרך כלל לעד 36 תשלומים, ובריבית לא כל כך גבוהה.

יתרונות של מימון רכב

היתרונות של מימון מלא לרכב הם שאתם מקבלים רכב במהירות, וללא צורך בהון עצמי גדול. לנו המוזיקאים בדרך כלל אין מקדמה גדולה לשלם, וגם בנוסף אנחנו צריכים רכב באופן מיידי על מנת להתחיל לעבוד, כי החיים שלנו סובבים סביב העבודה.

עוד יתרון גדול של מימון רכב – הוא שאתם יכולים לקנות כמעט כל רכב שאתם צריכים. בגלל שכל כך נוח לשלם, אתם יכולים להתביית על הרכב שאתם רוצים וצריכים, בלי להתפשר על רכב אחר, וכל זה בגלל הנוחות והגמישות הגדולה שבתשלומי הרכב.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest