השכרת מקרן

מקרנים בזמננו אנו הם כאלה אשר זמינים למכירה בעלות פחות גבוהה ועם מספר רב של דגמים שיכולים להיות גדולי מימדים או כאלה שמגיעים בגודל קומפקטי לנשיאה ממקום למקום ללא כל בעיה.

האיכות של המקרנים נבדלת על ידי בחינה של יחס ניגודיות, עוצמת הארה, רזולוציה וסוג הנורה, והתאמה של סוג המקרן תלויה במידה רבה בסוג החדר שבו רוצים לבצע את ההקרנה, כאשר גודל התמונה בא לידי ביטוי לפי המרחק שממנו מבצעים את הצפייה.

אם רוצים לבצע השכרת מקרן לצפייה של סרט או מידע, זה כדאי להכיר את התכונות של מקרנים, הסוגים של אלה והחיבורים שהופכים את הצפייה והשימוש להכי נוחים שאפשר.

סוגי מקרנים קיימים

שני הסוגים הבולטים נכון להיום של מקרנים הם LCD   ו- DLP כשהראשון הוא כזה שמספק צבעים עשירים במקום שבו התאורה היא פחות טובה, זה הדגם המועדף עבור שימוש לשם הקרנה של מצגות עם גוונים בעלי נטייה לאפור, צריכת החשמל הנמוכה והגודל של המקרנים מן הסוג הזה הוא רחב יותר לעומת הדגם של מקרני DLP.

מקרני DLP מעניקים תמונת וידאו הרבה יותר משובחת, עם ניגודיות הרבה יותר טובה, לצד גודל הרבה יותר נוח לנשיאה. זו לא הטכנולוגיה הכי טובה עבור הצגה של וידיאו ויש רעשי רקע בשעה שבה המידע הוויזואלי מוקרן.

בכל הנוגע אל בחירה של מקרן עבור השכרה או רכישה, זה כדאי לבחור במקרן בעל איכות צפייה של K4 עבור סרטים, ועבור הצגה של מידע זה מספק לרכוש מקרן בעל רזולוציה של 1024X  760.

השכרה או רכישה

לגבי השאלה האם עדיף לבצע רכישה או השכרת מקרן, הדרך הכי טובה לדעת את התשובה היא לפי הצרכים שעבורם צריכים את המקרן מלכתחילה.

אם מדובר בצורך שיוביל אל רכישה יקרת ערך של מקרן עבור שימוש חד פעמי, עדיף לשקול את האופציה של השכרה שתוזיל את העלות במאוד, ואם מדובר בסיטואציה שתחזור על עצמה ובה העלות של המקרן היא ביחס לרווחים המתקבלים היא טובה, אזי עדיף לבצע רכישה של מקרן שתמיד יהיה זמין לכל פעם בה זקוקים לבצע הקרנה.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest