למה כדאי להשכיר מצננים לאירועים?

השכרת מצננים

אתם עומדים לפני יום גדול עבורכם, המשפחה והחברים, ואתם מתכננים אותו עד לפרט האחרון ובדרך כלל באירוע חם גם אם הוא נערך באולם רחב ידים או בשטח פתוח.

הפתרון המושלם לכך הוא מצנן. הם מתאימים לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר ביום הולדת, אירוע עסקי, אירוע חברה, יום כיף, חתונה, בר מצווה וכו' – אנחנו מספקים את הפתרון השכרת מצננים לאירועים.

מה זה מצננים?

מצננים המיועדים לעבודה במיקומים בעלי לחות יחסית. הם ניידים ומופעלים עלי ידי חיבור סטנדרטי לחשמל, ולכן אנו מציעים ללקוחותינו השכרת מצננים לאירועים.

אופן הקירור מבוסס על שימוש במים הממוקמים בתחתית המצנן ועולים מעלה ע"י דחיפת משאבה. פדים מיוחדים סופגים את המים, מקררים באמצעותם את האוויר החם ומוציאים במקומו אוויר קר, לח ונעים.

השכרת מצננים לאירועים? למה?

בין אם האירוע שלכם נערך באולם רחב ידים או בחלל פתוח מצנני אוויר הינם הפתרון האידיאלי לבעיית הקירור. ציוד זה מהווה את התשובה לקירור איכותי, עצמתי ומהימן עבורכם.

הם מציעים פתרון גמיש לכל סוגי האירועים, ולכן אנחנו ממליצים על השכרת מצננים לאירועים שנותן את הפתרון המושלם לאירוע שלכם.

יתרונות השכרת מצננים לאירועים

היתרונות בהשכרת מצננים מחברת כיפלנד מגיעים מתוך מחשבה על הפתרון המושלם שיקרר לכם את האירוע. ישראל ידועה כמדינה בעלת אקלים חם, ולכן השכרת מצננים לאירועים הוא התשובה שלנו לאקלים.

המצננים מהווים פתרון קירור איכותי מאוד באקלים חם, הם חסכוניים מאוד בחשמל ביחס למזגנים, תפעול קל נוח ופשוט. הם ניידים וקל להעבירם ממקום למקום. האוויר הנפלט לח, ואינו יבש.

צילומים יפים באירוע בעזרת הכשרת מצננים לאירועים

בישראל ערך המשפחה מאוד גבוהה, ולכן כל אירוע הופך ליום מיוחד אותו נרצה לזכור לעוד דורות קדימה. מפה נגזרת המסקנה כי האירוע צריך להיות באווירה צוננת, קרירה ונעימה.

המצננים שלנו עונים על הצורך הזה שלכם – לאירוע בלתי שנשכח מהחיים – כי הציוד שלנו מהווה את הפתרון לקירור איכותי, עצמתי ומימן עבור האירוע שלכם.  כך שלא משנה איזה אירוע אתם מתכננים הדרך עוברת דרך השכרת המצנני לאירועים שלנו.

איזה סוגי מצננים החברה מציעה

חברת כיפלנד מציעה מספר דגמים שונים של מצננים, לאחר מחשבה והתאמה לצרכים הייחודים שלכם.
כולם חדישים ובעלי הטכנולוגיה המתקדמת PADS BLUE המעצימה את עוצמת הקירור תוך חיסכון במים. כל מצנן מגיע בגודל שונה ומותאם לצרכי הלקוח מגדול ועד קטן.

למה כדי לבצע השכרת מצננים מאיתנו?

השכרת מצננים לאירועים דרך כיפלנד היא פשוטה וקלה. תוכלו לאסו, את המצננים בעצמכם או לקבל אותם ישירות אליכם או למקום האירוע במשלוח ישיר לכל חלקי הארץ.

תוכלו לבחור במגוון אטרקציות וציוד המגוון שאנו מציעים באירועים כמו – דוכני מזון, משחקים, מתנפחים, עמדות, מולטימדיה ואטרקציות אחרות.  לקראת סיום, הדרך לאירוע מושלם עוברת דרך השכרת המצננים לאירועים שלנו כי אנחנו מספקים את המוצרים הכי טובים ובעלי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

הבנת הצורך שלכם לאירוע בדיוק כפי שתיכננתם, גרמה לנו להבין את חשיבות המצננים לכל סוגי האירועים.
בא לכם להשכיר מאיתנו? דברו איתנו ונדאג למצוא את הפתרון המיוחד עבורכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest