תופים אלקטרוניים למתחילים – איך בוחרים?

תופים אלקטרוניים

אם החלטתם להתחיל ללמוד תופים, אתם צריכים לרכוש סט תופים. בטח נחשפתם לסוגי מערכות התופים שיש, ובמיוחד למערכת תופים אלקטרונית, שהיא בעלת יתרונות רבים על פני מערכת תופים אקוסטית, כאשר היתרון המרכזי הוא היכולת שתופים אלקטרוניים מאפשרים ויסות הווליום של התיפוף – זו מאפשרת אימון ונגינה על מערכת התופים בווליומים שמתאימים לסביבת מגורים, מבלי להפריע לשכנים ולשאר דיירי הדירה שלכם.

עם זאת, למערכת תופים אקוסטית יש כמה יתרונות בולטים, אך היתרונות וההבדלים בין מערכות התופים בסופו של דבר מתגמדים כאשר אנחנו מדברים על מתחילים, שצריכים מערכת תופים נוחה להתאמן עליה.

איך בוחרים תופים אלקטרוניים למתחילים?

אז קודם כל, אתם צריכים לדעת מה הוא התקציב שלכם. במערכות תופים, כמו בשאר כלי נגינה, המחיר מעיד על איכות הכלי. וכשמדברים על תופים אלקטרוניים, זה עוד יותר משמעותי, מכיוון שמדובר במוצר אלקטרוני שככל שהוא יקר יותר, הוא אמין יותר, מתקדם יותר ומספק צליל נאמן למקור בצורה איכותית יותר.

בכתבה הבאה נדבר על כמה רמות מחיר שונות ומה הן מספקות כשאתם ניגשים לקנות תופים אלקטרוניים ב- חנות כלי נגינה.

תופים אלקטרוניים
תופים אלקטרוניים

תופים אלקטרוניים זולים

מערכות אלו מתאימות בעיקר למתחילים, ומחיריהן הן עד 2500-3000 ש"ח. מדובר במערכות בסיסיות אשר מספקות צליל תופים בסיסי. אל תצפו לתחכום וחווית צליל איכותית במיוחד ממערכות אלו, אך הן מספיקות עבור מי שמעוניין להכנס לעולם התופים, ואינו יכול להשקיע כל כך הרבה כסף במערכת תופים אלקטרונים איכותית.

בדרך כלל מערכות כאלו הן בעלות מערכת דיגיטלית לא ברמה הגבוהה ביותר וגם איכות הבנייה היא לא בשיאה, כתוצאה, הדמיון בינה לבין מערכת תופים אמיתית הוא נמוך והבלאי של חלקי המערכת יהיה גבוה יותר. קחו בחשבון שמערכת כזאת תרצו להחליף בעתיד כאשר תתקדמו עם התופים, אך לשם התחלה, הן עושות את העבודה בצורה המספקת את הדעת.

מערכות תופים בטווח מחירי ביניים

מדובר על מערכות עם איכות בנייה וצליל לא רעה. בדרך כלל מערכות כאלו יעלו 6000-7000 ש"ח. מערכת ההדמייה של מערכות אלו היא איכותית יותר מאשר המערכות הזולות ואיכות הבנייה מרגישה הרבה יותר טובה. אלו מערכות התופים האלקטרוניות היותר מומלצות עבור מתחילים, מאחר והן מספקות איכות צליל ותחושת תופים אמיתית יותר, שיכולה לתרום גם לרצון שלכם להמשיך לתופף.

קחו בחשבון שמערכת כזאת יכולה להיות לטווח הרחוק, אז אם אתם חושבים שאתם לקחת ברצינות את הרצון שלכם ללמוד תופים – זו המערכת המתאימה ביותר, כי בלונג ראן היא גם חוסכת לכם החלפת מערכת תופים זולה באחת מתקדמת יותר.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest